|
|
Zeile 7: |
Zeile 7: |
| |Kompetenzniveau in Level 2=zweckmäßig nutzen | | |Kompetenzniveau in Level 2=zweckmäßig nutzen |
| |Katalog=BMHI-Version-4 | | |Katalog=BMHI-Version-4 |
| |Domäne=D3 | | |Domäne=D-PIN 53 |
| |Übergeordnetes Lernziel=LZ-PIN 34055 | | |Übergeordnetes Lernziel=LZ-PIN 34055 |
| |Vorgänger=LZ-PIN 33057 | | |Vorgänger=LZ-PIN 33057 |
Aktuelle Version vom 29. November 2022, 17:05 Uhr
For a guide to this page see Help:Learning Objective Page.
Learning Objective (LO)
Catalogue
|
BMHI-Version-4
|
Domain
|
D-PIN 53 | Statistical foundations of medical research and evidence-based medicine
|
LO-ID
|
3.2
|
LO-Text (De)
|
Die Studierenden können Bibliotheksklassifikation und systematische gesundheitsbezogene Terminologien und deren Kodierung, Methoden der Literaturrecherche, automatisches Indexieren, Forschungsmethoden und Forschungsparadigmen (Informationskompetenz)
|
LO-Text (En)
|
Library classification and systematic health-related terminologies and their coding, methods of literature research, automatic indexing, research methods and research paradigms (information literacy).
|
Verb in Niveau 1
|
erläutern
|
Verb in Niveau 2
|
zweckmäßig nutzen
|
Verb in Niveau 3
|
|
Verb in Niveau 4
|
|
Topic
|
|
Role
|
|
Didactic Note
|
|
Entry in Glossary
|
|
Higher Level LO
|
LZ-PIN 34055
|
Step to this LO
|
VS-PIN 5058
|
|
subordinate Learning Objectives to LZ-PIN 34057
|
Version Steps leading to LZ-PIN 34057
|
Version Steps that follow LZ-PIN 34057
| Category of Change | Change | Author | Date |
---|
VS-PIN-145 | Split Major change Minor shift ID-change | LZ-ID geändert und Teile des Inhalts übernommen: "Forschungsmethoden und Forschungsparadigmen", innerhalb Domäne neu zugeordnet | SMITH-JET | 30 November 2021 | VS-PIN-66 | Major change ID-change | "systematische gesundheitsbezogene Terminologien und deren Kodierung" sowie "automatisches indexieren" (letzteres siehe LZ-PIN 35013: information retrieval) gestrichen | SMITH-JET | 8 November 2021 |
|
Create a Version Step from LZ-PIN 34057 to a new Learning Objective
|
{{
}}