|
|
(2 dazwischenliegende Versionen desselben Benutzers werden nicht angezeigt) |
Zeile 8: |
Zeile 8: |
| |Katalog=BMHI-Version-2 | | |Katalog=BMHI-Version-2 |
| |Domäne=D4 | | |Domäne=D4 |
| | |Versionsschritt=VS-PIN 3094 |
| }} | | }} |
Aktuelle Version vom 8. Oktober 2021, 10:27 Uhr
For a guide to this page see Help:Learning Objective Page.
Learning Objective (LO)
Catalogue
|
BMHI-Version-2
|
Domain
|
D4 | Architecture of complex information systems for medical research and care
|
LO-ID
|
A
|
LO-Text (De)
|
Die Studierenden können die rechtlichen Rahmenbedingungen
|
LO-Text (En)
|
The regulatory framework
|
Verb in Niveau 1
|
erklären
|
Verb in Niveau 2
|
|
Verb in Niveau 3
|
kritisch beurteilen
|
Verb in Niveau 4
|
|
Topic
|
|
Role
|
|
Didactic Note
|
|
Entry in Glossary
|
|
Higher Level LO
|
|
Step to this LO
|
VS-PIN 3094
|
|
subordinate Learning Objectives to LZ-PIN 32094
Go to LO |
LO-ID |
Description(De/En) |
Niveau 1 |
Niveau 2 |
Niveau 3 |
Niveau 4 |
Role |
Step from previous Version
|
➔ |
4.6 |
Die Studierenden können politische und regulatorische Rahmenbedingungen für den Umgang mit Informationen im Gesundheitswesen |
nennen & erläutern |
|
|
|
|
VS-PIN 3095
|
|
|
Policy and regulatory frameworks for information handling in healthcare sector |
name & clarify |
|
|
|
|
|
|
Version Steps leading to LZ-PIN 32094
| previous LO | Category of Change | Change | Author | Date |
---|
VS-PIN 3094 | | New internal structure | Bedarf zusätzlicher Strukturierung durch übergeordnete Ziele | US/PV/SK/SMITH-JET | 24 Mai 2019 |
|
Version Steps that follow LZ-PIN 32094
| Category of Change | Change | Author | Date |
---|
VS-PIN 4091 | Join | Expertenvorschlag zugeordnet und subsummiert unter 5.8 | US/PV/SMITH-JET/Workshop HH | 26 Juli 2019 | VS-PIN 5082 | Take from catalog | Nicht abschießend geklärt, wieder eingefügt aus dem Katalog 2, zuvor: joined zu 33108 | US/PV/SMITH-JET | 26 November 2019 |
|
Create a Version Step from LZ-PIN 32094 to a new Learning Objective
|