LZ-PIN 11039: Unterschied zwischen den Versionen

Aus hi-lona
Zur Navigation springen Zur Suche springen
Keine Bearbeitungszusammenfassung
Keine Bearbeitungszusammenfassung
 
(3 dazwischenliegende Versionen von 2 Benutzern werden nicht angezeigt)
Zeile 5: Zeile 5:
|Beschreibung-EN=Students know examples of medical teaching and learning systems
|Beschreibung-EN=Students know examples of medical teaching and learning systems
|Kompetenzniveau in Level 1=Kennen
|Kompetenzniveau in Level 1=Kennen
|Rolle=Forscher & Lehrer
|Kompetenzniveau in Level 2=Nutzen
|Rolle=Medizinische/r Gelehrte/Gelehrter
|Katalog=NKLM-MI-2015
|Katalog=NKLM-MI-2015
|Domäne=K8
|Domäne=K8
|Versionsschritt=VS-PIN 1020
}}
}}

Aktuelle Version vom 24. September 2021, 07:09 Uhr

For a guide to this page see Help:Learning Objective Page.

Learning Objective (LO)

Catalogue NKLM-MI-2015
Domain K8 | Other topics
LO-ID 8.3
LO-Text (De) Studierende kennen Beispiele für Medizinische Lehr- und Lernsysteme und verfügen über Erfahrung mit deren Nutzung.
LO-Text (En) Students know examples of medical teaching and learning systems
Verb in Niveau 1 Kennen
Verb in Niveau 2 Nutzen
Verb in Niveau 3
Verb in Niveau 4
Topic
Role Medizinische/r Gelehrte/Gelehrter | Medical scholar
Didactic Note
Entry in Glossary
Higher Level LO
Step to this LO VS-PIN 1020

subordinate Learning Objectives to LZ-PIN 11039


Version Steps leading to LZ-PIN 11039

 previous LOCategory of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN 1020LZ-PIN 11039Specialrelevante LZK integrierenCS/US/SMITH-JET16 August 2018

Version Steps that follow LZ-PIN 11039

 Category of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN 1020Specialrelevante LZK integrierenCS/US/SMITH-JET16 August 2018
VS-PIN 1125Specialrelevante LZK integrierenCS/US/SMITH-JET16 August 2018


Create a Version Step from LZ-PIN 11039 to a new Learning Objective