|
|
Zeile 9: |
Zeile 9: |
| |Übergeordnetes Lernziel=LZ-PIN 33093 | | |Übergeordnetes Lernziel=LZ-PIN 33093 |
| |Vorgänger=LZ-PIN 32109 | | |Vorgänger=LZ-PIN 32109 |
| | |Versionsschritt=VS-PIN 4099 |
| }} | | }} |
Version vom 8. Oktober 2021, 09:47 Uhr
For a guide to this page see Help:Learning Objective Page.
Learning Objective (LO)
Catalogue
|
BMHI-Version-3
|
Domain
|
D5 | Management of complex information systems for medical research and care
|
LO-ID
|
5.1.1
|
LO-Text (De)
|
Die Studierenden können die Formulierung von Anforderungen an die Funktionen von Abteilungssystemen und von Feedback zu existierenden Systemen, -Anforderungspezifikationen/ Leistungsverzeichnisse, Lasten- und Pflichtenhefte, -Beschaffungsprozesse, Ausschreibungsverfahren, Rolle der verschiedenen Anwender- und Nutzergruppen
|
LO-Text (En)
|
Formulation of requirements concerning the functionality of departmental systems and of feedback on existing systems, requirement specifications, performance, technical/functional specifications, procurement processes, tendering procedures, role of the users and user groups
|
Verb in Niveau 1
|
|
Verb in Niveau 2
|
durchführen
|
Verb in Niveau 3
|
|
Verb in Niveau 4
|
|
Topic
|
|
Role
|
|
Didactic Note
|
|
Entry in Glossary
|
|
Higher Level LO
|
LZ-PIN 33093
|
Step to this LO
|
VS-PIN 4099
|
|
subordinate Learning Objectives to LZ-PIN 33094
|
Version Steps leading to LZ-PIN 33094
| previous LO | Category of Change | Change | Author | Date |
---|
VS-PIN 4099 | LZ-PIN 32109 | Major change | statt "Rolle des Arztes" "Rolle der verschiedenen Anwender- und Nutzergruppen" | US/PV/SMITH-JET/Workshop HH | 26 Juli 2019 |
|
Version Steps that follow LZ-PIN 33094
|
Create a Version Step from LZ-PIN 33094 to a new Learning Objective
|