LZ-PIN 31098: Unterschied zwischen den Versionen

Aus hi-lona
Zur Navigation springen Zur Suche springen
Keine Bearbeitungszusammenfassung
Keine Bearbeitungszusammenfassung
Zeile 3: Zeile 3:
|LZ-ID=5.16
|LZ-ID=5.16
|Beschreibung-DE=Die Studierenden können  für BMHI wesentliche Ansätze von Usability Engineering, Mensch-Computer-Interaktion, Usability-Bewertung, kognitive Aspekte der Informationsverarbeitung
|Beschreibung-DE=Die Studierenden können  für BMHI wesentliche Ansätze von Usability Engineering, Mensch-Computer-Interaktion, Usability-Bewertung, kognitive Aspekte der Informationsverarbeitung
|Beschreibung-EN=Essential for BMHI approaches of usability engineering, human-computer interaction, usability assessment, cognitive aspects of information processing
|Beschreibung-EN=Usability engineering, human-computer interaction, usability evaluation, cognitive aspects of information processing essential for BMHI
|Kompetenzniveau in Level 1=nennen & erläutern
|Kompetenzniveau in Level 1=nennen & erläutern
|Kompetenzniveau in Level 2=anwenden
|Kompetenzniveau in Level 2=anwenden

Version vom 22. Juni 2021, 12:25 Uhr

For a guide to this page see Help:Learning Objective Page.

Learning Objective (LO)

Catalogue BMHI-Version-1
Domain D5 | Management of complex information systems for medical research and care
LO-ID 5.16
LO-Text (De) Die Studierenden können für BMHI wesentliche Ansätze von Usability Engineering, Mensch-Computer-Interaktion, Usability-Bewertung, kognitive Aspekte der Informationsverarbeitung
LO-Text (En) Usability engineering, human-computer interaction, usability evaluation, cognitive aspects of information processing essential for BMHI
Verb in Niveau 1 nennen & erläutern
Verb in Niveau 2 anwenden
Verb in Niveau 3
Verb in Niveau 4
Topic
Role
Didactic Note
Entry in Glossary
Higher Level LO
Step to this LO

subordinate Learning Objectives to LZ-PIN 31098


Version Steps leading to LZ-PIN 31098

 previous LOCategory of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN 2098LZ-PIN 30114StraightUS/CS/PV/SK/SMITH-JET31 Oktober 2018

Version Steps that follow LZ-PIN 31098

 Category of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN 3134StraightUS/PV/SK/SMITH-JET24 Mai 2019


Create a Version Step from LZ-PIN 31098 to a new Learning Objective