LZ-PIN 33009: Unterschied zwischen den Versionen

Aus hi-lona
Zur Navigation springen Zur Suche springen
Keine Bearbeitungszusammenfassung
Keine Bearbeitungszusammenfassung
Zeile 3: Zeile 3:
|LZ-ID=0.5
|LZ-ID=0.5
|Beschreibung-DE=Die Studierenden können Modelle und Methoden aus dem Bereich der Managementkompetenzen (z.B. Projektmanagement, Konfliktmanagement, Teammanagement, Designprojekt)
|Beschreibung-DE=Die Studierenden können Modelle und Methoden aus dem Bereich der Managementkompetenzen (z.B. Projektmanagement, Konfliktmanagement, Teammanagement, Designprojekt)
|Beschreibung-EN=Models and methods from the field of management skills (e.g. project management, conflict management, team management, project design).
|Beschreibung-EN=Models and methods from the field of management skills (e.g. project management, conflict management, team management, design project).
|Kompetenzniveau in Level 1=nennen & erläutern
|Kompetenzniveau in Level 1=nennen & erläutern
|Kompetenzniveau in Level 2=anwenden
|Kompetenzniveau in Level 2=anwenden

Version vom 23. Juni 2021, 11:32 Uhr

For a guide to this page see Help:Learning Objective Page.

Learning Objective (LO)

Catalogue BMHI-Version-3
Domain D0 | Cross-domain competencies and softskills
LO-ID 0.5
LO-Text (De) Die Studierenden können Modelle und Methoden aus dem Bereich der Managementkompetenzen (z.B. Projektmanagement, Konfliktmanagement, Teammanagement, Designprojekt)
LO-Text (En) Models and methods from the field of management skills (e.g. project management, conflict management, team management, design project).
Verb in Niveau 1 nennen & erläutern
Verb in Niveau 2 anwenden
Verb in Niveau 3
Verb in Niveau 4
Topic
Role
Didactic Note
Entry in Glossary
Higher Level LO LZ-PIN 33007
Step to this LO

subordinate Learning Objectives to LZ-PIN 33009


Version Steps leading to LZ-PIN 33009

 previous LOCategory of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN 4009NewBeschluss des Workshops HHUS/PV/SMITH-JET/Workshop HH26 Juli 2019

Version Steps that follow LZ-PIN 33009

 Category of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN 5009StraightUS/PV/SMITH-JET26 November 2019


Create a Version Step from LZ-PIN 33009 to a new Learning Objective