LZ-PIN 33120: Unterschied zwischen den Versionen

Aus hi-lona
Zur Navigation springen Zur Suche springen
(CSV-Import)
 
Keine Bearbeitungszusammenfassung
Zeile 2: Zeile 2:
|LZ-PIN=LZ-PIN 33120
|LZ-PIN=LZ-PIN 33120
|LZ-ID=5.16
|LZ-ID=5.16
|Beschreibung-DE=Die Studierenden können  für BMHI (Biomedical and Health Informatics) wesentliche Ansätze von Usability Engineering, Mensch-Computer-Interaktion, Usability-Bewertung, kognitive Aspekte der Informationsverarbeitung  
|Beschreibung-DE=Die Studierenden können  für BMHI (Biomedical and Health Informatics) wesentliche Ansätze von Usability Engineering, Mensch-Computer-Interaktion, Usability-Bewertung, kognitive Aspekte der Informationsverarbeitung
|Beschreibung-EN=Essential approaches of usability engineering, human-computer interaction, usability evaluation, cognitive aspects of information processing for BMHI (Biomedical and Health Informatics)
|Kompetenzniveau in Level 1=nennen & erläutern
|Kompetenzniveau in Level 1=nennen & erläutern
|Kompetenzniveau in Level 2=anwenden
|Kompetenzniveau in Level 2=anwenden
|Katalog=BMHI-Version-3
|Katalog=BMHI-Version-3
|Domäne=D5
|Domäne=D5
|Übergeordnetes Lernziel=LZ-PIN 33115
|Vorgänger=LZ-PIN 32134
|Vorgänger=LZ-PIN 32134
|Übergeordnetes Lernziel=LZ-PIN 33115
}}
}}

Version vom 1. Juli 2021, 11:30 Uhr

For a guide to this page see Help:Learning Objective Page.

Learning Objective (LO)

Catalogue BMHI-Version-3
Domain D5 | Management of complex information systems for medical research and care
LO-ID 5.16
LO-Text (De) Die Studierenden können für BMHI (Biomedical and Health Informatics) wesentliche Ansätze von Usability Engineering, Mensch-Computer-Interaktion, Usability-Bewertung, kognitive Aspekte der Informationsverarbeitung
LO-Text (En) Essential approaches of usability engineering, human-computer interaction, usability evaluation, cognitive aspects of information processing for BMHI (Biomedical and Health Informatics)
Verb in Niveau 1 nennen & erläutern
Verb in Niveau 2 anwenden
Verb in Niveau 3
Verb in Niveau 4
Topic
Role
Didactic Note
Entry in Glossary
Higher Level LO LZ-PIN 33115
Step to this LO

subordinate Learning Objectives to LZ-PIN 33120


Version Steps leading to LZ-PIN 33120

 previous LOCategory of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN 4125LZ-PIN 32134StraightUS/PV/SMITH-JET/Workshop HH26 Juli 2019

Version Steps that follow LZ-PIN 33120

 Category of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN 5125StraightUS/PV/SMITH-JET26 November 2019


Create a Version Step from LZ-PIN 33120 to a new Learning Objective