LZ-PIN 33131: Unterschied zwischen den Versionen

Aus hi-lona
Zur Navigation springen Zur Suche springen
(CSV-Import)
 
Keine Bearbeitungszusammenfassung
Zeile 2: Zeile 2:
|LZ-PIN=LZ-PIN 33131
|LZ-PIN=LZ-PIN 33131
|LZ-ID=6.9
|LZ-ID=6.9
|Beschreibung-DE=Die Studierenden können  Methoden der theoretischen Informatik, z.B. Komplexitätstheorie, Verschlüsselung/Sicherheit  
|Beschreibung-DE=Die Studierenden können  Methoden der theoretischen Informatik, z.B. Komplexitätstheorie, Verschlüsselung/Sicherheit
|Beschreibung-EN=Methods of theoretical informatics/computer science, e.g. complexity theory, encryption/security
|Kompetenzniveau in Level 1=nennen & erläutern
|Kompetenzniveau in Level 1=nennen & erläutern
|Kompetenzniveau in Level 2=anwenden
|Kompetenzniveau in Level 2=anwenden
|Katalog=BMHI-Version-3
|Katalog=BMHI-Version-3
|Domäne=D6
|Domäne=D6
|Übergeordnetes Lernziel=LZ-PIN 33130
|Vorgänger=LZ-PIN 32147
|Vorgänger=LZ-PIN 32147
|Übergeordnetes Lernziel=LZ-PIN 33130
}}
}}

Version vom 1. Juli 2021, 13:24 Uhr

For a guide to this page see Help:Learning Objective Page.

Learning Objective (LO)

Catalogue BMHI-Version-3
Domain D6 | Representing and modeling medical information and knowledge (incl. Ontologies)
LO-ID 6.9
LO-Text (De) Die Studierenden können Methoden der theoretischen Informatik, z.B. Komplexitätstheorie, Verschlüsselung/Sicherheit
LO-Text (En) Methods of theoretical informatics/computer science, e.g. complexity theory, encryption/security
Verb in Niveau 1 nennen & erläutern
Verb in Niveau 2 anwenden
Verb in Niveau 3
Verb in Niveau 4
Topic
Role
Didactic Note
Entry in Glossary
Higher Level LO LZ-PIN 33130
Step to this LO

subordinate Learning Objectives to LZ-PIN 33131


Version Steps leading to LZ-PIN 33131

 previous LOCategory of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN 4135LZ-PIN 32147StraightUS/PV/SMITH-JET/Workshop HH26 Juli 2019
VS-PIN-184LZ-PIN 32019SMITH-JET7 Januar 2022

Version Steps that follow LZ-PIN 33131

 Category of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN 5135StraightUS/PV/SMITH-JET26 November 2019


Create a Version Step from LZ-PIN 33131 to a new Learning Objective