LZ-PIN 31101

Aus hi-lona
Zur Navigation springen Zur Suche springen

For a guide to this page see Help:Learning Objective Page.

Learning Objective (LO)

Catalogue BMHI-Version-1
Domain D-PIN 83 | Representing and modeling medical information and knowledge (incl. Ontologies)
LO-ID 6.2
LO-Text (De) Die Studierenden können Prinzipien der Struktur, des Designs und der Analyse von Gesundheitsakten (Inkl. der Begriffe Datenqualität, Minimaldatensätze, Architektur und allgemeine Anwendungen der elektronischen Patientenakte/Elektronischen Gesundheitsakte)
LO-Text (En) Principles of the structure, design and analysis of health records (including the terms data quality, minimum data sets, architecture and general applications of the electronic patient record / electronic health record)
Verb in Niveau 1 nennen
Verb in Niveau 2 anwenden
Verb in Niveau 3
Verb in Niveau 4
Topic
Role
Didactic Note
Entry in Glossary
Higher Level LO
Step to this LO VS-PIN 2101, VS-PIN-109

subordinate Learning Objectives to LZ-PIN 31101


Go to LO LO-ID Description(De/En) Niveau 1 Niveau 2 Niveau 3 Niveau 4 Role Step from previous Version
6.2.1 Die Studierenden können Aufgaben und Funktion der unterschiedlichen Arten elektronischer Patientenakten (ärztlich initiiert, einrichtungsbezogen oder einrichtungsübergreifend) sowie der elektronischen Gesundheitsakte (vom Patienten initiiert) benennen VS-PIN 2102
Tasks and functions of the different types of electronic patient files (initiated by a doctor, facility-related or cross-facility) as well as the electronic health record (initiated by the patient) name

Version Steps leading to LZ-PIN 31101

 previous LOCategory of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN 2101LZ-PIN 30118StraightUS/CS/PV/SK/SMITH-JET31 Oktober 2018
VS-PIN-109LZ-PIN 30072Join
Major shift
Duplikat zusammengeführt mit LZ-PIN 30118 aus Domäne 6 in LZ-PIN 31101SMITH-JET20 November 2021

Version Steps that follow LZ-PIN 31101

 Category of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN 3085JoinLZ in D6 und D4, nur noch in D4US/PV/SK/SMITH-JET24 Mai 2019


Create a Version Step from LZ-PIN 31101 to a new Learning Objective