LZ-PIN 34007

Aus hi-lona
Zur Navigation springen Zur Suche springen

For a guide to this page see Help:Learning Objective Page.

Learning Objective (LO)

Catalogue BMHI-Version-4
Domain D0 | Cross-domain competencies and softskills
LO-ID U
LO-Text (De) Die Studierenden können Modelle und Methoden fachübergreifender Kompetenzen
LO-Text (En) Models and methods of interdisciplinary competences
Verb in Niveau 1 nennen & erläutern
Verb in Niveau 2 anwenden
Verb in Niveau 3 reflektieren
Verb in Niveau 4 eigenes Handeln daran orientieren
Topic
Role
Didactic Note
Entry in Glossary
Higher Level LO
Step to this LO VS-PIN 5007

subordinate Learning Objectives to LZ-PIN 34007


Go to LO LO-ID Description(De/En) Niveau 1 Niveau 2 Niveau 3 Niveau 4 Role Step from previous Version
0.4 Die Studierenden können Modelle und Methoden aus dem Bereich der Sozialen und kommunikativen Kompetenz (z.B. Konfliktmanagement, Teammanagement) nennen & erläutern anwenden VS-PIN 5008
Models and methods from the field of social and communicative competence (e.g. conflict management, team management) name & clarify apply
0.5 Die Studierenden können Modelle und Methoden aus dem Bereich der Managementkompetenzen (z.B. Projektmanagement, Konfliktmanagement, Teammanagement, Designprojekt) anwenden VS-PIN 5009
Models and methods from the field of management skills (e.g. project management, conflict management, team management, design project). apply
0.6 Die Studierenden können Modelle und Methoden aus dem Bereich der Personale Kompetenz (z.B. Planungs- und Organisationskompetenz, Reflektionsfähigkeit, Selbstorganisation und -steuerung) anwenden VS-PIN 5010
Models and methods from the field of personal competence (e.g. planning and organisational competence, reflective skills, self-organisation and control) apply

Version Steps leading to LZ-PIN 34007

 previous LOCategory of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN 5007LZ-PIN 33007StraightUS/PV/SMITH-JET26 November 2019

Version Steps that follow LZ-PIN 34007

 Category of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN-8ID-changeneue LZ-IDSMITH-JET26 Oktober 2021

 CommentStatus
Kommentar-271neue ID: 0.2Geschlossen


Create a Version Step from LZ-PIN 34007 to a new Learning Objective


{{ }}