LZ-PIN 30127: Unterschied zwischen den Versionen

Aus hi-lona
Zur Navigation springen Zur Suche springen
(CSV-Import)
(CSV-Import)
 
(2 dazwischenliegende Versionen von 2 Benutzern werden nicht angezeigt)
Zeile 3: Zeile 3:
|LZ-ID=6.9
|LZ-ID=6.9
|Beschreibung-DE=Die Studierenden können Methoden der theoretischen Informatik, z.B. Komplexitätstheorie, Verschlüsselung/Sicherheit
|Beschreibung-DE=Die Studierenden können Methoden der theoretischen Informatik, z.B. Komplexitätstheorie, Verschlüsselung/Sicherheit
|Beschreibung-EN=Methods of theoretical informatics/computer science, e.g. complexity theory, encryption/security
|Kompetenzniveau in Level 1=nennen & erläutern
|Kompetenzniveau in Level 1=nennen & erläutern
|Kompetenzniveau in Level 2=anwenden
|Kompetenzniveau in Level 2=anwenden
|Katalog=BMHI-Version-0
|Katalog=BMHI-Version-0
|Domäne=D6
|Domäne=D-PIN 92
|Vorgänger=LZ-PIN 21030
|Vorgänger=LZ-PIN 21030
|Versionsschritt=VS-PIN 1127
}}
{{
}}
}}

Aktuelle Version vom 30. November 2022, 17:36 Uhr

For a guide to this page see Help:Learning Objective Page.

Learning Objective (LO)

Catalogue BMHI-Version-0
Domain D-PIN 92 | Representing and modeling medical information and knowledge (incl. Ontologies)
LO-ID 6.9
LO-Text (De) Die Studierenden können Methoden der theoretischen Informatik, z.B. Komplexitätstheorie, Verschlüsselung/Sicherheit
LO-Text (En) Methods of theoretical informatics/computer science, e.g. complexity theory, encryption/security
Verb in Niveau 1 nennen & erläutern
Verb in Niveau 2 anwenden
Verb in Niveau 3
Verb in Niveau 4
Topic
Role
Didactic Note
Entry in Glossary
Higher Level LO
Step to this LO VS-PIN 1127

subordinate Learning Objectives to LZ-PIN 30127


Version Steps leading to LZ-PIN 30127

 previous LOCategory of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN 1127LZ-PIN 21030Specialrelevante LZK integrierenCS/US/SMITH-JET16 August 2018

Version Steps that follow LZ-PIN 30127

 Category of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN 2110StraightUS/CS/PV/SK/SMITH-JET31 Oktober 2018


Create a Version Step from LZ-PIN 30127 to a new Learning Objective


{{ }}