LZ-PIN 30065: Unterschied zwischen den Versionen

Aus hi-lona
Zur Navigation springen Zur Suche springen
(CSV-Import)
(CSV-Import)
 
(5 dazwischenliegende Versionen von 2 Benutzern werden nicht angezeigt)
Zeile 2: Zeile 2:
|LZ-PIN=LZ-PIN 30065
|LZ-PIN=LZ-PIN 30065
|LZ-ID=4.2.1
|LZ-ID=4.2.1
|Beschreibung-DE=Die Studierenden können die wichtigsten Komponenten eines KIS (RIS/PACS, LIS, PDMS, OP?System, PDV, KAS)  
|Beschreibung-DE=Die Studierenden können die wichtigsten Komponenten eines KIS (RIS/PACS, LIS, PDMS, OP-System, PDV, KAS)
|Beschreibung-EN=The most important components of a HIS (RIS/PACS, LIS, PDMS, OP-System, PDV, KAS)
|Kompetenzniveau in Level 1=benennen & erläutern
|Kompetenzniveau in Level 1=benennen & erläutern
|Katalog=BMHI-Version-0
|Katalog=BMHI-Version-0
|Domäne=D4
|Domäne=D-PIN 90
|Übergeordnetes Lernziel=LZ-PIN 30064
|Vorgänger=LZ-PIN 11011
|Vorgänger=LZ-PIN 11011
|Übergeordnetes Lernziel=LZ-PIN 30064
|Versionsschritt=VS-PIN 1065
}}
}}

Aktuelle Version vom 30. November 2022, 17:36 Uhr

For a guide to this page see Help:Learning Objective Page.

Learning Objective (LO)

Catalogue BMHI-Version-0
Domain D-PIN 90 | Architecture of complex information systems for medical research and care
LO-ID 4.2.1
LO-Text (De) Die Studierenden können die wichtigsten Komponenten eines KIS (RIS/PACS, LIS, PDMS, OP-System, PDV, KAS)
LO-Text (En) The most important components of a HIS (RIS/PACS, LIS, PDMS, OP-System, PDV, KAS)
Verb in Niveau 1 benennen & erläutern
Verb in Niveau 2
Verb in Niveau 3
Verb in Niveau 4
Topic
Role
Didactic Note
Entry in Glossary
Higher Level LO LZ-PIN 30064
Step to this LO VS-PIN 1065

subordinate Learning Objectives to LZ-PIN 30065


Version Steps leading to LZ-PIN 30065

 previous LOCategory of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN 1065LZ-PIN 11011Specialrelevante LZK integrierenCS/US/SMITH-JET16 August 2018

Version Steps that follow LZ-PIN 30065

 Category of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN 2054StraightUS/CS/PV/SK/SMITH-JET31 Oktober 2018


Create a Version Step from LZ-PIN 30065 to a new Learning Objective