LZ-PIN 122: Unterschied zwischen den Versionen

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|LZ-ID=JN13
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|Beschreibung-DE=Die Lernenden können die Funktionen von elektronischen Gesundheitssystemen und Patient:innenverwaltungssystemen verwenden, z.B.: Patient:Innenaufnahme, Registrierung und Terminplanung, Verwaltung von Patient:innenlisten/Arbeitslisten, demografische Daten und Identifizierung von Patient:innen, Erfassung von Aufnahmen, Entlassungen und Verlegungen, Dokumentation von Vitaldaten.
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|Beschreibung-EN=Learners utilize the functionality of Electronic Health Systems and Patient Management Systems pertinent to your role, including: patient intake; registration and scheduling; patient list management/worklisting; patient demographics and identification; recording admissions, discharges and transfers; and vital signs documentation.
|Beschreibung-EN=Learners utilize the functionality of Electronic Health Systems and Patient Management Systems pertinent to your role, including: patient intake; registration and scheduling; patient list management/worklisting; patient demographics and identification; recording admissions, discharges and transfers; and vital signs documentation.
|Kompetenzniveau in Level 2=verwenden
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Aktuelle Version vom 29. Mai 2025, 23:59 Uhr

For a guide to this page see Help:Learning Objective Page.

Learning Objective (LO)

Catalogue PTI Katalog
Domain D-PIN 29 | General Health Information Technology (HIT)-Knowledge: System Use (Allgemeine Health Information Technology (HIT)-Kenntnisse: Systemnutzung)
LO-ID JN13
LO-Text (De) Die Lernenden können die Funktionen von elektronischen Gesundheitssystemen und Patient:innenverwaltungssystemen verwenden, z.B.: Patient:innenaufnahme, Registrierung und Terminplanung, Verwaltung von Patient:innenlisten/Arbeitslisten, demografische Daten und Identifizierung von Patient:innen, Erfassung von Aufnahmen, Entlassungen und Verlegungen, Dokumentation von Vitaldaten.
LO-Text (En) Learners utilize the functionality of Electronic Health Systems and Patient Management Systems pertinent to your role, including: patient intake; registration and scheduling; patient list management/worklisting; patient demographics and identification; recording admissions, discharges and transfers; and vital signs documentation.
Verb in Niveau 1
Verb in Niveau 2 verwenden
Verb in Niveau 3
Verb in Niveau 4
Topic
Role
Didactic Note
Entry in Glossary
Higher Level LO
Step to this LO

subordinate Learning Objectives to LZ-PIN 122


Version Steps leading to LZ-PIN 122


Version Steps that follow LZ-PIN 122



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