LZ-PIN 12010: Unterschied zwischen den Versionen

Aus hi-lona
Zur Navigation springen Zur Suche springen
(CSV-Import)
 
Keine Bearbeitungszusammenfassung
 
(Eine dazwischenliegende Version von einem anderen Benutzer wird nicht angezeigt)
Zeile 2: Zeile 2:
|LZ-PIN=LZ-PIN 12010
|LZ-PIN=LZ-PIN 12010
|LZ-ID=3.2
|LZ-ID=3.2
|Beschreibung-DE=Studierende können die wichtigsten Komponenten eines KIS (RIS/PACS, LIS, PDMS, OP?System, PDV,
|Beschreibung-DE=Studierende können die wichtigsten Komponenten eines KIS (RIS/PACS, LIS, PDMS, OP?System, PDV,KAS).
KAS).
|Beschreibung-EN=The student can name and explain the most important components of a HIS (RIS/PACS, LIS, PDMS/Anaesthesia Information System, Surgery administration, EMR system).
|Kompetenzniveau in Level 1=benennen & erläutern
|Kompetenzniveau in Level 1=benennen & erläutern
|Rolle=Medizinische/r Kommunikator/-in
|Rolle=Medizinische/r Kommunikator/-in
|Katalog=NKLM-MI-2020
|Katalog=NKLM-MI-2020
|Domäne=Kapitel 3
|Domäne=Kapitel 3
|Vorgänger=NLKM-MI-2015
|Vorgänger=NKLM-MI-2015
}}
}}

Aktuelle Version vom 7. April 2021, 17:30 Uhr

For a guide to this page see Help:Learning Objective Page.

Learning Objective (LO)

Catalogue NKLM-MI-2020
Domain Kapitel 3 | Information systems in the health sector
LO-ID 3.2
LO-Text (De) Studierende können die wichtigsten Komponenten eines KIS (RIS/PACS, LIS, PDMS, OP?System, PDV,KAS).
LO-Text (En) The student can name and explain the most important components of a HIS (RIS/PACS, LIS, PDMS/Anaesthesia Information System, Surgery administration, EMR system).
Verb in Niveau 1 benennen & erläutern
Verb in Niveau 2
Verb in Niveau 3
Verb in Niveau 4
Topic
Role Medizinische/r Kommunikator/-in | Medical Communicator
Didactic Note
Entry in Glossary
Higher Level LO
Step to this LO

subordinate Learning Objectives to LZ-PIN 12010


Version Steps leading to LZ-PIN 12010


Version Steps that follow LZ-PIN 12010



Create a Version Step from LZ-PIN 12010 to a new Learning Objective