LZ-PIN 30073: Unterschied zwischen den Versionen

Aus hi-lona
Zur Navigation springen Zur Suche springen
(CSV-Import)
 
(CSV-Import)
 
(5 dazwischenliegende Versionen von 3 Benutzern werden nicht angezeigt)
Zeile 2: Zeile 2:
|LZ-PIN=LZ-PIN 30073
|LZ-PIN=LZ-PIN 30073
|LZ-ID=4.6
|LZ-ID=4.6
|Beschreibung-DE=Die Studierenden können Politische und regulatorische Rahmenbedingungen für den Umgang mit Informationen im Gesundheitswesen  
|Beschreibung-DE=Die Studierenden können Politische und regulatorische Rahmenbedingungen für den Umgang mit Informationen im Gesundheitswesen
|Kompetenzniveau in Level 1 =nennen & erläutern
|Beschreibung-EN=Policy and regulatory framework conditions for the handling of information in the healthcare sector
|Kompetenzniveau in Level 1=nennen & erläutern
|Katalog=BMHI-Version-0
|Katalog=BMHI-Version-0
|Domäne=D4
|Domäne=D-PIN 90
|Vorgänger=LZ-PIN 21023
|Vorgänger=LZ-PIN 21023
|Versionsschritt=VS-PIN 1073
}}
}}

Aktuelle Version vom 30. November 2022, 17:37 Uhr

For a guide to this page see Help:Learning Objective Page.

Learning Objective (LO)

Catalogue BMHI-Version-0
Domain D-PIN 90 | Architecture of complex information systems for medical research and care
LO-ID 4.6
LO-Text (De) Die Studierenden können Politische und regulatorische Rahmenbedingungen für den Umgang mit Informationen im Gesundheitswesen
LO-Text (En) Policy and regulatory framework conditions for the handling of information in the healthcare sector
Verb in Niveau 1 nennen & erläutern
Verb in Niveau 2
Verb in Niveau 3
Verb in Niveau 4
Topic
Role
Didactic Note
Entry in Glossary
Higher Level LO
Step to this LO VS-PIN 1073

subordinate Learning Objectives to LZ-PIN 30073


Version Steps leading to LZ-PIN 30073

 previous LOCategory of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN 1073LZ-PIN 21023Specialrelevante LZK integrierenCS/US/SMITH-JET16 August 2018

Version Steps that follow LZ-PIN 30073

 Category of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN 2061StraightUS/CS/PV/SK/SMITH-JET31 Oktober 2018


Create a Version Step from LZ-PIN 30073 to a new Learning Objective