LZ-PIN 31017: Unterschied zwischen den Versionen

Aus hi-lona
Zur Navigation springen Zur Suche springen
Keine Bearbeitungszusammenfassung
(CSV-Import)
 
(Eine dazwischenliegende Version von einem anderen Benutzer wird nicht angezeigt)
Zeile 7: Zeile 7:
|Kompetenzniveau in Level 2=nutzen
|Kompetenzniveau in Level 2=nutzen
|Katalog=BMHI-Version-1
|Katalog=BMHI-Version-1
|Domäne=D1
|Domäne=D-PIN 78
|Vorgänger=LZ-PIN 30019
|Vorgänger=LZ-PIN 30019
|Versionsschritt=VS-PIN 2017
}}
}}

Aktuelle Version vom 30. November 2022, 17:22 Uhr

For a guide to this page see Help:Learning Objective Page.

Learning Objective (LO)

Catalogue BMHI-Version-1
Domain D-PIN 78 | Basics of medicine and principles of medical decision-making in diagnostics and therapy
LO-ID 1.5
LO-Text (De) Die Studierenden können Informatikmethoden und -instrumente zur Unterstützung von Studium und Ausbildung (inkl. flexiblem und Fernunterricht) und E-Learning Technologien (inkl. Internet und World Wide Web)
LO-Text (En) IT methods and instruments to support studies and training (including flexible and distance learning) and e-learning technologies (including Internet and World Wide Web)
Verb in Niveau 1 erläutern
Verb in Niveau 2 nutzen
Verb in Niveau 3
Verb in Niveau 4
Topic
Role
Didactic Note
Entry in Glossary
Higher Level LO
Step to this LO VS-PIN 2017

subordinate Learning Objectives to LZ-PIN 31017


Go to LO LO-ID Description(De/En) Niveau 1 Niveau 2 Niveau 3 Niveau 4 Role Step from previous Version
1.5.1 Die Studierenden können Beispiele für Medizinische Lehr- und Lernsysteme nennen exemplarisch nutzen VS-PIN 2018
Examples of medical teaching and learning systems name use as an example

Version Steps leading to LZ-PIN 31017

 previous LOCategory of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN 2017LZ-PIN 30019StraightUS/CS/PV/SK/SMITH-JET31 Oktober 2018

Version Steps that follow LZ-PIN 31017

 Category of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN 3001Major shiftin neue Domäne 0 verschobenUS/PV/SK/SMITH-JET24 Mai 2019
VS-PIN 3040StraightUS/PV/SK/SMITH-JET24 Mai 2019


Create a Version Step from LZ-PIN 31017 to a new Learning Objective