LZ-PIN 33012: Unterschied zwischen den Versionen

Aus hi-lona
Zur Navigation springen Zur Suche springen
Keine Bearbeitungszusammenfassung
(CSV-Import)
 
(2 dazwischenliegende Versionen von einem anderen Benutzer werden nicht angezeigt)
Zeile 7: Zeile 7:
|Kompetenzniveau in Level 2=anwenden
|Kompetenzniveau in Level 2=anwenden
|Katalog=BMHI-Version-3
|Katalog=BMHI-Version-3
|Domäne=D0
|Domäne=D-PIN 59
|Übergeordnetes Lernziel=LZ-PIN 33011
|Übergeordnetes Lernziel=LZ-PIN 33011
|Versionsschritt=VS-PIN 4012, VS-PIN-180
|Versionsschritt=VS-PIN 4012, VS-PIN-180, VS-PIN-181
|Vorgänger=LZ-PIN 32009, LZ-PIN 32013
|Vorgänger=LZ-PIN 32009, LZ-PIN 32013
}}
}}

Aktuelle Version vom 30. November 2022, 16:23 Uhr

For a guide to this page see Help:Learning Objective Page.

Learning Objective (LO)

Catalogue BMHI-Version-3
Domain D-PIN 59 | Cross-domain competencies and softskills
LO-ID 0.7
LO-Text (De) Die Studierenden können für BMHI (Biomedical and Health Informatics) wesentliche Theoreme und Verfahren  der Algebra, Analyse, Logik, numerische Mathematik, Wahrscheinlichkeitstheorie und Statistik, Kryptographie
LO-Text (En) Theorems and methods of algebra, analysis, logic, numerical mathematics, probability theory and statistics, cryptography essential for BMHI (Biomedical and Health Informatics)
Verb in Niveau 1 nennen & erläutern
Verb in Niveau 2 anwenden
Verb in Niveau 3
Verb in Niveau 4
Topic
Role
Didactic Note
Entry in Glossary
Higher Level LO LZ-PIN 33011
Step to this LO VS-PIN 4012, VS-PIN-180, VS-PIN-181

subordinate Learning Objectives to LZ-PIN 33012


Version Steps leading to LZ-PIN 33012

 previous LOCategory of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN 4012LZ-PIN 32009Join3.6+6.11, war doppeltUS/PV/SMITH-JET/Workshop HH
VS-PIN-180LZ-PIN 32013SMITH-JET12 Dezember 2021
VS-PIN-181LZ-PIN 32018SMITH-JET7 Januar 2022

Version Steps that follow LZ-PIN 33012

 Category of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN 5012Major change"Biomedical and Health Informatics" gestrichenUS/PV/SMITH-JET26 November 2019


Create a Version Step from LZ-PIN 33012 to a new Learning Objective