LZ-PIN 35067: Unterschied zwischen den Versionen

Aus hi-lona
Zur Navigation springen Zur Suche springen
Keine Bearbeitungszusammenfassung
(CSV-Import)
Zeile 9: Zeile 9:
|Übergeordnetes Lernziel=LZ-PIN 35066
|Übergeordnetes Lernziel=LZ-PIN 35066
|Versionsschritt=VS-PIN-139
|Versionsschritt=VS-PIN-139
|Domne=D-PIN 18
}}
}}

Version vom 8. Juni 2022, 10:09 Uhr

For a guide to this page see Help:Learning Objective Page.

Learning Objective (LO)

Catalogue BMHI-Version-5
Domain D3 | Statistical foundations of medical research and evidence-based medicine
LO-ID 3.1.1.1
LO-Text (De) Die Studierenden können die Formulierung eines Informationsbedarf in eine (klinische) Fragestellung anhand entsprechender Schemata (Ask)
LO-Text (En) The formulation of a need for information into a (clinical) question using appropriate schemata (Ask).
Verb in Niveau 1
Verb in Niveau 2 Umsetzen
Verb in Niveau 3
Verb in Niveau 4
Topic
Role
Didactic Note
Entry in Glossary
Higher Level LO LZ-PIN 35066
Step to this LO VS-PIN-139

subordinate Learning Objectives to LZ-PIN 35067


Version Steps leading to LZ-PIN 35067

 previous LOCategory of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN-139LZ-PIN 34059Split
Major change
ID-change
neue LZ-ID; LZ-PIN 34059 aufgeteilt in mehrere Lernziele hier Inhalt spezifiziert: Schritt "Ask" aus Evidenzbasierter MedizinSMITH-JET23 November 2021

Version Steps that follow LZ-PIN 35067


 CommentStatus
Kommentar-382US/BS/DS: einsortieren in Gliederung ASK (hier eingefügt), acquire/access, appraise, apply, assessOffen


Create a Version Step from LZ-PIN 35067 to a new Learning Objective