|
|
Zeile 7: |
Zeile 7: |
| |Rolle=BMHI Expertin/Experte | | |Rolle=BMHI Expertin/Experte |
| |Katalog=BMHI-Version-5 | | |Katalog=BMHI-Version-5 |
| |Domäne=D1 | | |Domäne=D-PIN 16 |
| |Übergeordnetes Lernziel=LZ-PIN 35034 | | |Übergeordnetes Lernziel=LZ-PIN 35034 |
| |Versionsschritt=VS-PIN-36 | | |Versionsschritt=VS-PIN-36 |
| |Dom��ne=D-PIN 16 | | |Dom��ne=D-PIN 16 |
| }} | | }} |
Version vom 8. Juni 2022, 12:24 Uhr
For a guide to this page see Help:Learning Objective Page.
Learning Objective (LO)
Catalogue
|
BMHI-Version-5
|
Domain
|
D-PIN 16 | Basics of medicine and principles of medical decision-making in diagnostics and therapy
|
LO-ID
|
1.1.2.1
|
LO-Text (De)
|
Die Studierenden können Eigenschaften, Funktionalitäten und Beispiele von Informationssystemen zur Unterstützung von Patient:innen und Öffentlichkeit (z.B. patientenorientierte Informationssystemarchitekturen und -anwendungen, persönliche Gesundheitsakten, sensorgestützte Informationssysteme, Telemedizin/-pflege)
|
LO-Text (En)
|
Characteristics, functionalities and examples of information systems to support patients and the public (e.g. patient-centred information system architectures and applications, personal health records, sensor-based information systems, telemedicine/care).
|
Verb in Niveau 1
|
Nennen & erklären
|
Verb in Niveau 2
|
|
Verb in Niveau 3
|
|
Verb in Niveau 4
|
|
Topic
|
|
Role
|
BMHI Expertin/Experte | BMHI expert
|
Didactic Note
|
|
Entry in Glossary
|
|
Higher Level LO
|
LZ-PIN 35034
|
Step to this LO
|
VS-PIN-36
|
|
subordinate Learning Objectives to LZ-PIN 35035
|
Version Steps leading to LZ-PIN 35035
| previous LO | Category of Change | Change | Author | Date |
---|
VS-PIN-36 | LZ-PIN 34027 | Major change Minor shift ID-change Role edit | Rolle "BMHI Expert:in" eingefügt und Lernziel innerhalb einer Domäne einem neuen übergeordneten LZ untergeordnet und Text inhaltlich ergänzt "Telepflege", Gendergerechte Sprache und neue LZ-ID | SMITH-JET | 26 Oktober 2021 |
|
Version Steps that follow LZ-PIN 35035
|
Create a Version Step from LZ-PIN 35035 to a new Learning Objective
|