LZ-PIN 30059: Unterschied zwischen den Versionen

Aus hi-lona
Zur Navigation springen Zur Suche springen
(CSV-Import)
Keine Bearbeitungszusammenfassung
Zeile 3: Zeile 3:
|LZ-ID=4.1.2
|LZ-ID=4.1.2
|Beschreibung-DE=Die Studierenden können die Formulierung von Anforderungen an die Funktionen von Abteilungssystemen und von Feedback zu existierenden Systemen
|Beschreibung-DE=Die Studierenden können die Formulierung von Anforderungen an die Funktionen von Abteilungssystemen und von Feedback zu existierenden Systemen
|Beschreibung-EN=The formulation of requirements for the functions of departmental systems and feedback on existing systems
|Kompetenzniveau in Level 2=durchführen
|Kompetenzniveau in Level 2=durchführen
|Katalog=BMHI-Version-0
|Katalog=BMHI-Version-0
|Domäne=D4
|Domäne=D4
|Übergeordnetes Lernziel=LZ-PIN 30057
|Vorgänger=LZ-PIN 11012
|Vorgänger=LZ-PIN 11012
|Übergeordnetes Lernziel=LZ-PIN 30057
}}
}}

Version vom 30. Mai 2021, 20:11 Uhr

For a guide to this page see Help:Learning Objective Page.

Learning Objective (LO)

Catalogue BMHI-Version-0
Domain D4 | Architecture of complex information systems for medical research and care
LO-ID 4.1.2
LO-Text (De) Die Studierenden können die Formulierung von Anforderungen an die Funktionen von Abteilungssystemen und von Feedback zu existierenden Systemen
LO-Text (En) The formulation of requirements for the functions of departmental systems and feedback on existing systems
Verb in Niveau 1
Verb in Niveau 2 durchführen
Verb in Niveau 3
Verb in Niveau 4
Topic
Role
Didactic Note
Entry in Glossary
Higher Level LO LZ-PIN 30057
Step to this LO

subordinate Learning Objectives to LZ-PIN 30059


Version Steps leading to LZ-PIN 30059

 previous LOCategory of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN 1059LZ-PIN 11012Specialrelevante LZK integrierenCS/US/SMITH-JET16 August 2018

Version Steps that follow LZ-PIN 30059

 Category of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN-111Minor joinDuplikat: zusammengeführt mit LZ-PIN 30066 in LZ-PIN 31055SMITH-JET20 November 2021


Create a Version Step from LZ-PIN 30059 to a new Learning Objective