LZ-PIN 30093: Unterschied zwischen den Versionen

Aus hi-lona
Zur Navigation springen Zur Suche springen
Keine Bearbeitungszusammenfassung
Keine Bearbeitungszusammenfassung
Zeile 3: Zeile 3:
|LZ-ID=5.4.1
|LZ-ID=5.4.1
|Beschreibung-DE=Die Studierenden können die Formulierung von Anforderungen an die Funktionen von Abteilungssystemen und von Feedback zu existierenden Systemen
|Beschreibung-DE=Die Studierenden können die Formulierung von Anforderungen an die Funktionen von Abteilungssystemen und von Feedback zu existierenden Systemen
|Beschreibung-EN=Requirements concerning the functionality of departmental systems and provide feedback on existing systems
|Beschreibung-EN=The formulation of requirements for the functions of departmental systems and of feedback on existing systems
|Kompetenzniveau in Level 2=Durchführen
|Kompetenzniveau in Level 2=Durchführen
|Katalog=BMHI-Version-0
|Katalog=BMHI-Version-0

Version vom 5. Juni 2021, 21:14 Uhr

For a guide to this page see Help:Learning Objective Page.

Learning Objective (LO)

Catalogue BMHI-Version-0
Domain D5 | Management of complex information systems for medical research and care
LO-ID 5.4.1
LO-Text (De) Die Studierenden können die Formulierung von Anforderungen an die Funktionen von Abteilungssystemen und von Feedback zu existierenden Systemen
LO-Text (En) The formulation of requirements for the functions of departmental systems and of feedback on existing systems
Verb in Niveau 1
Verb in Niveau 2 Durchführen
Verb in Niveau 3
Verb in Niveau 4
Topic
Role
Didactic Note
Entry in Glossary
Higher Level LO LZ-PIN 30092
Step to this LO

subordinate Learning Objectives to LZ-PIN 30093


Version Steps leading to LZ-PIN 30093

 previous LOCategory of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN 1093LZ-PIN 11012Specialrelevante LZK integrierenCS/US/SMITH-JET16 August 2018

Version Steps that follow LZ-PIN 30093

 Category of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN-110Minor joinDuplikat: zusammengeführt mit LZ-PIN 30085 in LZ-PIN 31073SMITH-JET20 November 2021


Create a Version Step from LZ-PIN 30093 to a new Learning Objective