LZ-PIN 30041: Unterschied zwischen den Versionen

Aus hi-lona
Zur Navigation springen Zur Suche springen
Keine Bearbeitungszusammenfassung
Keine Bearbeitungszusammenfassung
Zeile 3: Zeile 3:
|LZ-ID=3.3.1
|LZ-ID=3.3.1
|Beschreibung-DE=Die Studierenden können die Möglichkeiten der Patienten, mittels Informationsdiensten eine aktive Rolle in Ihrer Gesundheitsfürsorge einzunehmen
|Beschreibung-DE=Die Studierenden können die Möglichkeiten der Patienten, mittels Informationsdiensten eine aktive Rolle in Ihrer Gesundheitsfürsorge einzunehmen
|Beschreibung-EN=The various possibilities to take an active role in their patients' health care through information services
|Beschreibung-EN=The possibilities for patients to actively take part in their health care monitoring through information services
|Kompetenzniveau in Level 1=benennen & erklären
|Kompetenzniveau in Level 1=benennen & erklären
|Katalog=BMHI-Version-0
|Katalog=BMHI-Version-0

Version vom 8. Juni 2021, 07:19 Uhr

For a guide to this page see Help:Learning Objective Page.

Learning Objective (LO)

Catalogue BMHI-Version-0
Domain D3 | Statistical foundations of medical research and evidence-based medicine
LO-ID 3.3.1
LO-Text (De) Die Studierenden können die Möglichkeiten der Patienten, mittels Informationsdiensten eine aktive Rolle in Ihrer Gesundheitsfürsorge einzunehmen
LO-Text (En) The possibilities for patients to actively take part in their health care monitoring through information services
Verb in Niveau 1 benennen & erklären
Verb in Niveau 2
Verb in Niveau 3
Verb in Niveau 4
Topic
Role
Didactic Note
Entry in Glossary
Higher Level LO LZ-PIN 30040
Step to this LO

subordinate Learning Objectives to LZ-PIN 30041


Version Steps leading to LZ-PIN 30041

 previous LOCategory of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN 1041LZ-PIN 11027Specialrelevante LZK integrierenCS/US/SMITH-JET16 August 2018

Version Steps that follow LZ-PIN 30041

 Category of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN 2037StraightUS/CS/PV/SK/SMITH-JET31 Oktober 2018


Create a Version Step from LZ-PIN 30041 to a new Learning Objective