For a guide to this page see Help:Learning Objective Page.
Learning Objective (LO)
Catalogue
|
BMHI-Version-0
|
Domain
|
D5 | Management of complex information systems for medical research and care
|
LO-ID
|
5.4
|
LO-Text (De)
|
Die Studierenden können sozio-organisatorische und sozio-technische Fragen (inkl. Workflow-/Prozessmodellierung und Reorganisation)
|
LO-Text (En)
|
|
Verb in Niveau 1
|
Stellen
|
Verb in Niveau 2
|
Untersuchen
|
Verb in Niveau 3
|
|
Verb in Niveau 4
|
|
Topic
|
|
Role
|
|
Didactic Note
|
|
Entry in Glossary
|
|
Higher Level LO
|
|
Step to this LO
|
|
|
subordinate Learning Objectives to LZ-PIN 30092
Go to LO |
LO-ID |
Description(De/En) |
Niveau 1 |
Niveau 2 |
Niveau 3 |
Niveau 4 |
Role |
Step from previous Version
|
➔ |
5.4.1 |
Die Studierenden können die Formulierung von Anforderungen an die Funktionen von Abteilungssystemen und von Feedback zu existierenden Systemen |
|
durchführen |
|
|
|
VS-PIN 1093
|
|
|
The formulation of requirements for the functions of departmental systems and of feedback on existing systems |
|
perform |
|
|
|
|
➔ |
5.4.2 |
Die Studierenden können Einsatzszenarien für telemedizinische Anwendungen und deren Rahmenbedingungen |
benennen & erläutern |
|
|
|
|
VS-PIN 1094
|
|
|
Application scenarios for telemedical applications and their framework conditions |
name & clarify |
|
|
|
|
|
|
Version Steps leading to LZ-PIN 30092
|
Version Steps that follow LZ-PIN 30092
|
Create a Version Step from LZ-PIN 30092 to a new Learning Objective
|