LZ-PIN 30053: Unterschied zwischen den Versionen

Aus hi-lona
Zur Navigation springen Zur Suche springen
(CSV-Import)
 
(CSV-Import)
 
(3 dazwischenliegende Versionen von 3 Benutzern werden nicht angezeigt)
Zeile 2: Zeile 2:
|LZ-PIN=LZ-PIN 30053
|LZ-PIN=LZ-PIN 30053
|LZ-ID=3.7
|LZ-ID=3.7
|Beschreibung-DE=Die Studierenden können Für BMHI wesentliche Aspekte der Biometrie und Epidemiologie, einschließlich Studiendesign  
|Beschreibung-DE=Die Studierenden können für BMHI wesentliche Aspekte der Biometrie und Epidemiologie, einschließlich Studiendesign
|Kompetenzniveau in Level 1 =nennen & erläutern
|Beschreibung-EN=Aspects of biometry and epidemiology essential for BMHI, including study design
|Kompetenzniveau in Level 1=nennen & erläutern
|Kompetenzniveau in Level 2=anwenden
|Kompetenzniveau in Level 2=anwenden
|Katalog=BMHI-Version-0
|Katalog=BMHI-Version-0
|Domäne=D3
|Domäne=D-PIN 89
|Vorgänger=LZ-PIN 21036
|Vorgänger=LZ-PIN 21036
|Versionsschritt=VS-PIN 1053
}}
}}

Aktuelle Version vom 30. November 2022, 17:36 Uhr

For a guide to this page see Help:Learning Objective Page.

Learning Objective (LO)

Catalogue BMHI-Version-0
Domain D-PIN 89 | Statistical foundations of medical research and evidence-based medicine
LO-ID 3.7
LO-Text (De) Die Studierenden können für BMHI wesentliche Aspekte der Biometrie und Epidemiologie, einschließlich Studiendesign
LO-Text (En) Aspects of biometry and epidemiology essential for BMHI, including study design
Verb in Niveau 1 nennen & erläutern
Verb in Niveau 2 anwenden
Verb in Niveau 3
Verb in Niveau 4
Topic
Role
Didactic Note
Entry in Glossary
Higher Level LO
Step to this LO VS-PIN 1053

subordinate Learning Objectives to LZ-PIN 30053


Version Steps leading to LZ-PIN 30053

 previous LOCategory of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN 1053LZ-PIN 21036Specialrelevante LZK integrierenCS/US/SMITH-JET16 August 2018

Version Steps that follow LZ-PIN 30053

 Category of ChangeChangeAuthorDate
VS-PIN 2045StraightUS/CS/PV/SK/SMITH-JET31 Oktober 2018


Create a Version Step from LZ-PIN 30053 to a new Learning Objective